UA-90492105-1
Kinderhoeve Escharen is sinds 2001 aangesloten bij een externe klachtencommissie. Per 1 januari 2018 zijn er nieuwe wetzwijzigingen actief waardoor de naam van onze externe klachtenkommissie voortaan opereerd onder de naam:
‘Geschillenkommissie Kinderopvang’.
Verder zijn alle kinderopvangorganisaties verplicht om het ‘Geschilartikel Kinderopvang’ op de site te plaatsen.
(Zie hiernaast)
Klachtenregeling Kinderhoeve:
Indien u klachten heeft aangaande de opvang/ het verblijf verzoeken wij u zich eerst te wenden tot de groepsleiding. Als deze uw klacht niet naar tevredenheid oplost kunt u zich wenden tot de directie van "Kinderhoeve Escharen" Voor klachten waarvoor u niet terecht kunt/wilt bij de groepsleiding of directie kunt u de klacht sturen naar de klachtencommissie van de Kinderhoeve (Adres Kinderhoeve t.a.v. Klachtencommissie Kinderhoeve of per e-mail aan: IKKinderhoeve@hotmail.com ) bestaande uit de voorzitter en een lid van de oudercommissie aangevuld met een PW-er van de groep, per klacht door de voorzitter van de interne klachtencommissie aan te wijzen. Mochten we niet binnen 6 weken hebben gereageerd op uw schriftelijke klacht of we komen er onderling niet uit dan kunt u zich wenden tot:
De Geschillencommissie Kinderopvang
Postbus 90600 2509 LP Den Haag
tel: 070 310 53 10 (op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur)
Voor meer informatie zie ook:
Geschilartikel Kinderopvang.
Personeel |
Klachtenregeling |
Vacature |
Openingstijden en Prijs |
VVE programma |
Muziek activiteiten |
Feestweek en Thema hoek |
GGD inspectierapport |
Tabel toetsingsinkomen |
Openingstijden en Prijzen BSO |
Sport en Spel |
Feestweek |
Vakantieopvang |
GGD Inspectierapport |
Formulieren |